martes, 25 de noviembre de 2008

El dilluns....males noticies!!!!

Aquest dilluns, he anat a fer-me les plantilles al Martín Rueda, realment, pobre home, ha flipat amb les meves cames...començant pel peu i acabant per la cadera....resumint, m' ha dit que em farà les plantilles, però que, no m' esperi massa i més val que em dediqui a unaltre esport que no sigui el running, doncs tal com tinc la cama esquerra patiré de valent si segueixo!!! Resumint.....més val que em dediqui a la petanca!!!!!!

I el 5 de desembre, fum, fum, fum.... cap al reumatoleg, a veure que em diran.....

Dolors

11 comentarios:

sina dijo...

Osti Dolors! No em diguis aixó!! Quin rotllo! No saps el greu que em sap que tinguis tan malament la cama... joooo, no em diguis que no tornarem a fer una triatló juntes, jajaja!

Mariona dijo...

Dolors, què tens exactament a la cama? Vinga ànims que tot té solució!!! Una abraçada

RICARD dijo...

Dolors ara no pensis amb competir ara pensa nomes en recuperar.te el demes ja anira venin
venga molts animos
Ricard

Noelia dijo...

No te agobies!!! a mi con la rodilla me han dicho de todo. Igualmente, lo primero que te encuentres bien y luego correr ein!!! para lo que quieras ya sabes donde estoy muaaaaaaak

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Hola Sina, tranquila, que per molt que em diguin....farem triatlons juntes, no puc correr ni passar.me de km. en bici, però bé, entrenarem més aigua, una mica de bici, i el correr faré el que podré sense entrenar!! Aixi només correre el dia de la cursa.

Hola Mariona...m' han trobat que al ser "garrella", bé que em passa 1 cavall entre les cames, jejeje!!! I més curvada de la cama esquerra,(què és la mes xunga) tinc curvades la tibia, el perone i el femur, i a sobre tinc els lligaments curts, això fa que al correr i anar en bici si faig tirada llarga se'm sobrecarguin els musculs i treballin malament els ossos i tendons, i si faig un excessiu abús em derivarà a una artrosis,de tormell, genoll i cadera!!!

Les resonàncies són per mirar si ja tinc principis ono....

Hola Ricard, estic en ello!!! Però fins el dia 5 que no vagi al reumatoleg tinc prohibit fer res!!!

Ara el Rueda em fa unes plantilles per intentar corretgir-ho 1 mica, però m' ha recomanat també anar a fisio per intentar allargar tendons i reforçar musculatura que no em treballa, però m' ha dit que no es pot arreglar del tot, almenys ho intentarem!!!!

Noe....que tenim pendent la Cursa "N" de Igualada que ens prepara l' Angel, eh??? que 5km els faré...eh??

Marcelo dijo...

joder tia! no llencis la tovallola... mira de anar alternant entrenaments amb plantilles i massatges al fisio,potser aixì pots anar fent...

ànims i a veure si almenys amb les plantilles notes millora!

1 abraçada!!!

Angel Salgado dijo...

Si nomes t'afecta a tirades llargues ...fes curtes!!!! Pero de moment no et desanimis!!!! Que segur que hi ha alguna solucio!!! Paciencia

sina dijo...

Que bé, aixó espero!! Que poguem fer moltes més curses juntes! Ara a cuidar-se!! Una abraçada!

Víctor Gutiérrez dijo...

Hola Dolors!!! Molts ànims!!! Espero que et puguis recuperar!!! De lesionat a lesionada ;-)!!

Víctor Gutiérrez dijo...

jajaja Ostres Dolors, he vist el comentari al blog de la Noe i he vist que vas ser tu la noia que em va saludar a l'arribada. Ahir, pensava, "qui és?", jajajaja, ara ja sé qui era. Molt de gust de saludar-te!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

De res Victor!!!! Les fotos dels blogs, fan miracles!!!! Jejejeje. Ara ja ens podrem saludar!!!!