lunes, 24 de noviembre de 2008

II DUATLÓ MUNTANYA DE BALAGUER

Una més al sac!!!!

Recorregut preciós, tant en btt com en el circuit de correr, el que no dominava la btt, ho tenia pelut, tot eren corriols i trialeres, res de camins amples....això fèia que fós un circuit tècnic, treient el troç de carretera final, em va agradar molt, també dir, que estava molt ben senyalitzat, amb bastant avituallaments, que realment venien de conya!

Vaig caure un cop, doncs, en una pujada el de davant no va poder i va caure enradera i em va tocar la roda, tots dos per terra, però sense fent-se mal....

Després, em va sortir la cadena i se' m van fer 2 nussos, la vaig poder posar, però, vaig haver de treure la roda i tot, l' Ivan va parar, per ajudar-me, perquè la veritat mai havia vist una cadena en aquelles condicions, quan vam poder posar-la, el plat gran no m' entrava, així que ja em veieu tota la resta de la cursa sense forçar gens la cadena perquè no se' m trenques.

Més endavant, l' Ivan i jo trobem al Marc que dèia que plegava, perquè havia punxat 2 cops....vam ajudar-lo a arreglar la punxada amb la càmara que duia l' Ivan i la manxa d' un senyor que estava per allà aparcat amb el cotxe!!!

TEMPS final: 2.37.29

Felicitar aquí als del meu equip:

Al Dani que va fer una excelent carrera tot i dir que no era al seu dia, a l' Isidre, que està fet una màquina, i a L' Ivan que poc a poc s' esta posant les piles!!!

També felicitar al Marcelo, cada dia està més fort..al Marc per la 3º posició, i a la resta dels membres del seu equip!

3 comentarios:

Noelia dijo...

Molt bé Martiiiii suma y sigue!!!! ;P
i kina rascaaaaa

Marcelo dijo...

ei Martí! vaja rabia lo del canvi!!!

a veure si per la proxima tot va millor!

fins diumenge!

Marcelo dijo...

hi havia poca gent ,per això he pogut pujar una mica en la classificació.

gràcies de totes maneres! la veritat que corrent em trovo bastant bé.

a10!