miércoles, 19 de noviembre de 2008

AQUEST DIUMENGE......

Aquest diumenge dia 23 anem a Balaguer, per variar, el Martí a fer la duatló de btt, i jo, a fer de jutge, esperem que no tinguin massa boira, o sino no veuran les pedres i algú es fotra de cap....

El Martí segueix els entrenaments per preparar-se cara L'IRONCAT, jo estic de metges, m' han fet 2 resonàncies i el dia 5 de desembre a veure que em diuen....no pinta massa bé l' assumpte, amb el "lupus" ho sé del cert, té aquestes coses, és com 1 muntanya russa, ara estic a dalt i ara abaix, però de moment ja estic fent repòs,per si les mosques....per poder retornar lo abans possible.

5 comentarios:

Noelia dijo...

Ánims als dos!!!!! uuffffff aquest diumenge a passarem fred allà dalt! una abraçada :D

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Carai Noe, no cal que m' ho diguis que no sé quina roba endur-me, a més segur que hi haurà boira!!!!
Puja l' Angel??? o vas tu sola?? si es aixi avisa'm que vens amb naltres!!!

Marcelo dijo...

a veure si amb tanta boira agafarem la bici o les sabatilles d'un altre!

que vagi bé als dos!

ens veiem !

Magí Badia Garganté dijo...

La veritat es que no ens vam veure a viladecavalls per que no us coneixia. A veure si podem estrenar equipament i així ja ens reconeixerem més.
Jo aquesta setmana no vaig, obligacions familiars, pero espero fer-ne una o dues abans d'acabar l'any.
Ja us demanaré consell per aixó de l'IRoncat

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Okis Magí, el Martí serà el 2º que farà!!!