lunes, 1 de diciembre de 2008

XX cursa esquiador

Aquest diumenge vam fer la Cursa de l' esquiador, com el Martí tenia la cama esquerra fotuda pel castanyot de dimecres, la va fer, però més tranquilet, va quedar en la posició 119 de la general i 49 de la seva categoria, jo vaig quedar la 62 de categoria caminant i de la general 168, normal vam estar per fer els primers 5 km. 1 hora i 3/4, deguta 2 passos conflictius que hi havia tap de gent...però bé, dins del que cap, sense gaires pujades, la vaig trobar ideal per fer-la corrent, al no ser tant dura com d' altres anys!!!

9 comentarios:

sina dijo...

Felicitats a tots dos!! Ánims a seguir així!

Noelia dijo...

Ahi estamosssss!! con el frio que hacia y al pie del cañon!! Enhorabuena otra en el saco! :D

Malfieten dijo...

Ei hola, jo també vaig ser a la cursa de l'esquiador, corrent, per mi fantàstica, recoregut, ambient...
No varem trobar els taps que es van fer als camindors, llastima...

Salut !
...i felicitats pel blog, és el primer cop que hi entro...

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Graices Sina, Gracies Noelia, no veas si feia fred!!!!

Malfieten, moltes gracies, ara tinc l' ordenador espatllat quan pugui i afegiré fotos, que les cròniques sense fotos queden soses!!!

Marcelo dijo...

felicitats familia!

al final no vas portar al petit?

el Martí es un màquines,desprès de l'ostiot que va fotre es va presentar a la sortida.

a veure si l'any vinent la pots fer corrents o en btt,estaria bé!!!

pd. a la Almu li va anar bé i diu que podia haver anat a més...no hem de baixar la guardia si no les dones ens passareu la ma per la cara jejeje!!

a10!!! records!!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Ei Marcelo,l' HUg estava malaltó i amés feia molt fred i estava amb febre, aixi que vaig decidir deixar-lo a casona amb la tieta, corrent segur amb btt o dubto....

Marcelo dijo...

ei Dolors,aneu a ST JOAN! que aneu plens? es per si puc baixar amb vosaltres.

si no cap problema! apali!!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Si anem a St. Joan, de moment anem el Martí, jo, l' Hug i el Marc Pons, suposo que hi cabras...ets petitet com jo, "al pot petit hi ha la bona confitura..."jejeje

Magí Badia Garganté dijo...

Bona nit
Espero que a Sant Joan ens puguem conèixer ja que tinc ganes de veure alguna cara coneguda(apart dels de sempre)
Fins diumenge
Aneu tapats