miércoles, 1 de julio de 2009

FINISHER DE LA "B" DE BALAGUER




Perdoneu el retràs....però a tot no a' arriba!!!jejejeje

Després del gust agre-dolç que em va quedar de L' Ironcat, doncs tinc la sensació de que no sóc finisher, vaig fer la "B" de Balaguer, i la veritat que m' he tret almenys aquesta mala sensació que arrosegava, doncs al final, tot i el poc entreno que he fet després de la recuperació de l' Ironcat, em va sortir bastant bé.

El circuit de natació el van traslladar fins el poble, degut a la quantitat d' algues que hi havia just davant del camping. L' aigua estava a uns 17ºC, hem de dir, que es aigua de desglaç, per això està tant fresqueta, en aquest sector, que és on vaig pitjor, en vaig trobar molt bé, i la veritat, quant vaig entrar a boxes i vaig veure tantes bicicletes, no m' ho creia....sempre surto dels últims!!!


El sector bici, ja anava preparat mentalment, doncs l' any passat a la Olímpica el vam fer similar....em va agradar molt i vaig disfrutar, ara poder va fer massa calor!!!


El sector de correr, va estar bé, corrent pel costadet del riu, ara gespa, ara terra...

Podem dir que va ser una triatló com ha d' ésser, sense "drafting" per part dels participants i dura, que anar en bici en pla i rodar tots en sabem!!!! però aguantar 90 km. amb aquest circuit ja és diferent!!!



VAIG FER UN TEMPS DE 5.39.07

No hay comentarios: