lunes, 15 de junio de 2009

XI TRIATLÓ SPRINT MANRESA


Aquest dissabte passat, a les 16.00 hores amb una calor horrorosa, vam disputar la triatló de Manresa, que a més, era Campionat Nacional de Catalunya per Grups d' edat, hi van haver 400 inscrits.

Van fer 2 sortides, per evitar el "drafting" i els accidents, així que van donar la primera sortida a les 16.00 hores en punt, amb els nois, junior, sub-23, veterans 1 i independents federats i la 2ª sortida a les 16.07h les noies, no federats i veterans 2.


La natació es feia al llac del Parc de l' Agulla, on l' aigua estava a 24ºC i no ens va fer falta el neopré. Per mi, millor, doncs nedo millor sense , però al Martí suposo que el neoprè l' ajuda una mica, tot i així, aquest cop va fer molt bona natació.

El circuit de bici van canviar-lo per obres al àntic, i el traçat nou anava del Parc i vam agafar la carretera fins a Sant Pedor i d' allàtrencall a mà esquerra, vam agafar la carretera BV-4511 direcció Callús, on hi havia un circucit que teniem que fer 2 voltes de 5km, desde la rotonda fins una betzinera, i després tornar al parc,fent un total de 20 km, la calor i el vent tant calent, ens va dificultar aquest sector.

El sector de correr era pel Parc de l' Agulla, amb 2 voltes 1 de 3km i 1 de 2 km, la major part al sol, sense ombra i la calor va dificultar molt aquest tram. Realment el correr es va fer molt dur.


El Martí al sector bici ja es va trobar pesat i no li responien les cames aixi que v optar per acabar comòde, fins i tot va caminar al tram de correr.

Jo en canvi, em vaig trobar molt bé en el sector de correr i en el sector bici, tot i la calor, en el sector de natació, vaig anar en por, perquè no em fotessin un cop a la boca recient operada i anava guardant distàncies, no fos cas que m' obrissin la ferida. Com sempre a la transició de nadar a bici, jejejeje marxava amb els mitjons i em deixava les sabates....jajaja, quant no trobo la bici em deixo alguna cosa pel camí, en fi res tant fàcil com tornar i posarme-les però vaig perdre una mica de temps, donar les gràcies a la Marta Bernaldo que em va deixar la seva gorra al sector de running.



Així doncs els nostres resultats van ser:

Dolors 1.14.20 15ena de la general, i 1ª de Catalunya al meu grup d' edat de (35-40) de 46 noies
Martí 1.14.26 i 51è del seu grup d' edat.

8 comentarios:

Triatletes Igualada dijo...

Molt bé dolors. Gran actuació.
Felicitats.
Martí a tu set va fer curta???

Xavi

DAVID ARAGON dijo...

Enhorabona Dolors, suposo que els entrenos donan el seu resultat !!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Moltes Gracies David!!!! però si et dic els meus mini-entrenos et fas 1 fart de riure....simplement em surten bé les coses!!

sina dijo...

MOLTIIIIISIMES FELICITATS!!! LA NOSTRA CAMPIONAAAAA!! OE OE OEEEE!!

Dani dijo...

Enhorabuena de nuevo Dolors. De todos los blogs que leo, eres la primera que veo se lleva algo en una competición (y no me leo pocos blogs) y viendo los entrenos que te metes (o mejor dicho, los que NO te metes), tiene mucho mérito lo tuyo. Así que felicidades de nuevo y que sepas que nuestras espectativas contigo de cara a la próxima compitación han subido unos cuantos enteros, por lo que esperamos que a partir de ahora no te bajes nunca más del podio!!! Venga esa presioooón!!! ;)

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Gracias Sina!!! Però per a mi, te més merit lo teu, fer un IM, no el pot fer tothom, ni acabar-lo tothom!!!!! i una sprint l' acaba qualsevol!! Per mostra 1 botó, jejeje.

Dani, la ventatja meva es que he nadat tota la vida, llavors per molt malament que ho faci en bici, m' han de recuperar els minutets que els hi trec nadant ...jejeje i llavors corrent faig el que puc i aguanto el ritme, però no et pensis que em tornaras a veure a sobre el podi!!! Aqui va ser per grup d' edats i faltaven moltes noies bones, diguem-li que també vaig tenir 1 cop de sort!! jejeje

Víctor Gutiérrez dijo...

CRAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!! Si pudieras entrenar más le estabas dando caña a la Pilar Hidalgo!!!!

Enhorabona Dolors!!!!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Gracies Victor!!!!!
Primer es el meu fill i ser mare, despres treballar i despres l' és l' esport, almenys aquesta és la meva piramide!!! I es difícil de compaginar...quant siguis pare m' ho dius...per cert, ara estaré uns dies parada, vols que et deixi la bici per la Tais??

Com estas tú del teu genoll?

Dolors