viernes, 10 de julio de 2009

XIII RAID EGAN A VILANOVADEL CAMÍ


Aquest cop, per variar, hem anat a fer el Raid de l' Egan, és també el nostre club de muntanya, i després d' estar casi 3 anys d' inactivitat en aquest club, em tornat a fer alguna cosa....

El Raid, és una cursa que combina el correr per muntanya, amb diverses proves com tir amb arc, rappel, escalada, pont tibeta. rappel guiat, tirolina, espeleologia, i per acabar una prova aquatica per treure' t la calor passada....El Raid te la gràcia de que cada any es fa en un lloc diferent de la comarca i sempre és diferent i veus paissatges nous, aquests any s' ha fet a la ciutat de Vilanova del Camí, i han sigut aproximadament 21.1 km, amb un desnivell acumulat d' uns 900 metres.


El Martí va participar amb el Joan, van quedar 6ens absoluts i van fer un temps total de 3 hores 29 minuts

El Rafa i jo, vam fer equip, company que vaig coneixer el mateix dia, doncs, no tenia parella i la Marisol es va encarregar de buscar-me'l, eram 1 equip mixte, vam quedar 11 ens absoluts i 2ons mixtes amb un temps de 3.50h.


Per acabar entrega de premis, un arròs que estava boníssim i cap a casa!!!!!

3 comentarios:

sina dijo...

Fes fent lloc al prestatge que ja començes a quedar-te sense lloc amb tants triomfs, jajaja!
Moltíssimes felicitats!!!!!
Mare meva, estic rodejada de cracks, jajaja!
Muas!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

No, dona, no!!!!!aqui no donaven trofeus,jajajaja....era per pasar-ho bé i fer una mica el mono amb les cordes, que feia molt temps que no ho feia!!!

Marcelo dijo...

ei Dolors!!! ja veig que no pareu...feu de tot !!! a veure si ens veiem un dia d'aquestos q tinc un parell d coses a dir-vos !!

salut i records!!!