lunes, 15 de septiembre de 2008

LA PRÒXIMA: TRIATLÓ DE VILANOVA

Doncs, ara em toca a mi!!!!!
Després d' apuntar-me fa com 6 setmanes a la Tri, pensant que podria entrenar.....no he tingut temps!!!!!!!...he començat aquesta setmana passada,per poder acabar-la amb dignitat!!!!

He anat 2 dies a correr i el flato m' ataca (evidentment es per falta d' entrenament!!!)tampoc dic els promitgos de cada km. perquè sinó més d' un riuria!!!!!!

I dissabte vam fer sortida en bici amb les companyes d' equip del RRtriigualada, vam fer un total de 55 km, amb vent encontra i amb unes quantes séries de pujada que ens marcava l' Emma, la Susanna i jo vam fer el que vam poder i més, però realment, l' Emma amb bici està fortíssima, divendres vaig anar a correr amb la Susanna, i pobra em va tenir que aguantar i anar al meu ritme, definitivament, si fessim relleus, seriem la bomba, jo nadant( què és lo meu), l' Emma en bici i la Susanna corrent, trencariem esquemes!!!!

En fi, farem el que podrem i si l' acabp ja estaré més que satisfeta, això si espero millorar la bici, que a l' última tri, em van arrencar els adhesius!!!

5 comentarios:

Marcelo dijo...

molta sort a Vilanova...aquest any no m'ha donat temps a apuntar-me ni a la de Bcn... em quedo sec...

la qüestió es no parar massa temps si no es quan notes que no vas. intenta per poc que puguis entrenar almenys 3 dies a la setmana encara que sigui còrrer que es lo mes ràpid ja que en 45' ja tens un entrenament.

a tope a Vilanova!!!

pd. no es mala idea fer una tri per relleus. ho podries proposar a la fede ara que fas de jutje jeje

a10!!!

Angel Salgado dijo...

Dolors, el diumenge poc a poc jajajaj ES BROMA !!! A MUERTE!!!!!! anims que fara un bon dia, i pel tema bici no et preocupis pels conos!!! Que nomes es un segon

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Gracies Marcelo, però, treballant tot el dia amb l' horari de botiga, fent de mami, fer d' ama de casa i entrenar...és 1 mica incompatible, i ara que és fa fosc, encara és més xungo!!!! jo t' he vist apuntat a Vilanova, potser????


Angel, aunque no te lo creas estoy cagada con los "conos"....seguro que hago 1 recto o algo raro....mientras no me la pegue,jejejeje ya estaré contenta...es que con la bici soy muy novata!!!

robert mayoral dijo...

és clar que l'acabaràs, jo aquest cop vaig fer tard a les inscripcions....a tope i disfruta una miqueta per mi també!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Gracies Robert....ja t' explicaré!!! Vaig estar a punt de trucar-te i passar-te l' inscripció...però al final m' he decidit!!!

Petons i records a la Nuria i la Laura!

^Per cert tens una super nadadora, no veas la Núria com va!!!!