lunes, 29 de septiembre de 2008

II TRIATLÓ PLATJA D' ARO




Aquest dissabte, es va disputar la triatló de Platja d' Aro,amb 2 sortides....




La meva sortida va ésser ales 16.00 hores, que desde que van sortir els élite, la mar i la tramuntana van empitjorar.... Així que ens vam trobar, les noies i els independents i els veterans més grans, amb unes onades que feien por, només dir-vos que a la mitad de nosaltres a la sortida de natació, una ona ens va portar a tots de cul unaltre cop a la voreta de la platja....jejeje, i per postres, l' aigua a les 15.00 hores estava a 20.4ºC però senyors a les 16.00 hores ja estava a 19.5ºC!!!!!




Bé doncs vam nadar, amb unes onades bastant potents i una corrent que deunidó!!!!!




Després ens treiem el neoprè i sorpresa!!!!! Semblavem croquetes...tots plens de sorra, suposo que de la onada que ens va centrifugar a quasi bé tots!!!




Agafem labici, i ara el circuit era de 4 voltes amb girs de 180º, amb rotondes i 2 pujades de les considerables...amb la tramuntana que ens acompanyava, és clar!!! En fi no era circuit per fer grups, anavem més solets que la una.... va ser dur, i més per mi que no tinc temps de fer bici!!!! Tenia els bessons de la cama esquerra enrampats!!! vaig afluixar el ritme, perquè vaig preferir acabar-la que retirar-me!!! Vaig patir molt!!!!




Entrem a boxes i toca correr!!! Sorpresa casi 2km de pujada amb unes 30-40 escales de tronquets per rematar la feina!!!! Després sort que tocava baixar!!!




I ja està, ja veia l' arribada, temps total 1.25.59
















2 comentarios:

rogero dijo...

ostres!! moltes felicitats!! jo tb hi era! per sort no em va enganxar la ona, truquets de la pràctica de surf... jejeje

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Ei Roger, em va semblar veure't amb la Cervelo i si no m' equivoco neopré sailfish!!! Però clar no ens coneixem en persona i no em vaig atrevir a dir-te res....per si la cagava!!! Et juro que va ser bestial la revincada que vaig fer i amb lo peque que soc doncs imagina't!!!! Molt bé ambla bici, jo vaig anar fatal tenia rampes als bessons...buff!!! Enhorabona pel teu super-temps!!! A veure si a la próxima et dic algo!!!