jueves, 22 de mayo de 2008

EL MEU REPTE ACABAR LA MEVA 1ª TRIATLÓ!!!!!!!!

La setmana passada, com veia que no hi havia manera d' entrenar.....(sempre hi havia excuses i amb el nen, encara es pot menys) vaig inscriure'm a la meva 1ª triatló, és la única manera de que m' ho agafi una micona en serio i entreni una miqueta.....ara sort de ma mare, vamos la "iaiona" que em cuida el nen!!!!!!

Ahir vaig agafar per 2º cop la bici i vaig fer una volteta de 40 km... ara vaig quedar una mica k.o, el promig no el poso, què és patètic, després vaig intentar correr, i a sobre, aquí en aquest carai de poble tot és pujada, vaig fer uns 2 km, però fatal!!! Realment correr no és lo meu!!!

Avui, per recuperar les cames, he anat a la piscina i m' he cascat 2200 mtres, amb sèries i tot, les he aguantat de conya, pensava que estaria pitjor, però ,veig que nadant encara estic 1 mica a lloc, demà em toca sessió de correr a veure si aguanto uns 40 minuts corrent sense parar o sense que m' agafi el "flato" dels nassos.

SI ACABO LA TRIATLÓ,ENTRENANT AMB AQUESTES 2 SETMANES, estaré més que contenta, encara que sigui la última de tots!!!

4 comentarios:

Marcelo dijo...

ànims que tu pots de sobres!!! mica en mica aniràs agafant fondo,fes-me cas!!!

si voleu demà i si no plou fem una sortideta! bici (btt o carretera + running) ja direu!!!

Angel Salgado dijo...

Ànims que segur que ho faras molt be, ademes perque hi hagi primers n'hi ha de haver últims (que no sera el teu cas)i tens un aventatge, i es que ets nadadora!!! la resta na fent i ja esta!!! Molta sort

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

MARCELO, gràcies pels ànims, i si millor anar poc a poc i bona lletra...he anat aquest matí a correr i a nadar, he tingut per 1º vegada bones sensacions corrents, que ja és dir!!!!

ANGEL; moltes gracies, i la veritat que tens tota la raó, per haver-hi primers, ha d' haver-hi últims, jejejeje, en fi, només que l' acabi sencera i sigui la última estaré molt contenta de mi mateixa!!!Ara espero que quedi algu darrera meu!!!

Noelia dijo...

SOOOOORT DOLORS!!! DEMÀ EL GRAN DIAAAAAAAAA :DDDDDDD