lunes, 12 de mayo de 2008

25/04/2008 Ens hem casat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Doncs si, aqui ens veieu.....formalitzant el tema, més que res pel petit Hug..... I soparet amb la family i els amics, i després "festeta" !!!!!




I de regalet de tots els colegues i familia:un viatget a Sicilia....sense el nen!!!!! uauuuuuuuuuu!!!!










I allí no hem parat.....hem pujat a l' Etna!!!! Això que ens deien que estava prohibit, però nosaltres, vam veure gent que l' estava fent i sense pensar-ho massa...cap allà de cap!!!!


El Martí va fer cim, jo em vaig quedar a 100 metres, doncs feia fred, anava amb pirates i amb bambes i per més INRI no havia menjat res desde les 8 del mati, cosa que el Martí va fer, i tampoc tenia aigua....aixi que no em vaig voler arriscar!!!! Anavem de GIRIS autèntics!!!! jejeje,

No hay comentarios: