lunes, 4 de mayo de 2009

TRIATLÓ DEL PRAT

Foto feta per Thaïs i Victor, Gracies!!!!




Molt bon dia al Prat de Llobregat, amb un sol espatarrant i una briseta què el fèia més aguantable , i amb aproximadament 400 triatletes inscrits a la que era la 1ª triatló de la temporada, i que per evitar accidents, van fer 2 sortides.

La primera a les 9.30 hores amb els "elit", i la segona sortida, a les 11.00 hores amb les dones, cadets, veterans i independents.

L' aigua molt fresqueta, entre 15 i 16 graus, amb un mar completament calmat,els que no portaven neoprè, realment, no ho debien passar massa bé.
La bici, tenia un circuit molt planer que constava de 3 voltes, amb canvis de sentit amb rotondes,i canvi d' asfalt en comptes dels tipics "badens" i per acabar, el circuit de correr al costat de la platja i era d' asfalt i vorera, que constava de 2 voltes amb girs de 180º.

Vaig fer un temps de 1.16.06, vaig quedar 18º de la general i 3º del meu grup d' edat!!!

4 comentarios:

Víctor Gutiérrez dijo...

Dolors bona carrera ahir, eh! Et ve fer les fotos la Tais, no et va poder agafar per davant perquè va trigar una mica en reconèixer-te. A la propera serà millor!!! Gràcies pels ànims a aquella rotonda, no se si et vas fixar però allà se'm va anar la roda una mica i gairebé en foto una nata, jajaja

Noelia dijo...

Que merito tienes super-mami! vaya carrerón te marcaste! sigue así guapa y las bravas geniales eh?? jajajaja y a nosotros el coche que nos deja tirados...en fin!!!! Hasta el domingo!!! ens truquem!

Robert Mayoral dijo...

felicitats per la cursa, pel crono i per aquesta tercera posició, eh??

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Gracies Victor, i tbé a la Tais!!! Vaig de camuflatge, jajajaja, porto el meu mono que és molt més comode!!!

Gracies Noe!!! La veritat, que entrenar, fer de mama i treballar és complicat, però una fa el que pot amb el poc temps que té!! Lo millor la t3!!!


Gracies Robert, et vaig veure bé, d' aqui poc et veig donant guerra!!!