martes, 19 de mayo de 2009

FINISHER VI IRONCAT !!!!!




Ens presentem divendres a l' Ampolla per fer el previ Ironcat, sense gaire entrenament, i no masses ganes i pensant que tenia un esguinç al tormell que vaig fer-me el dilluns abans, vaig decidir fer-la i acabar-la!!!

Al arribar vam veure que teniem un vendaval de nassos, amb l' espera de si anem a rodar o no, vam coneixer al Manu, un noi de Cadis, molt trempat que va venir a rodar amb nosaltres, i també va ser Finisher quedan amb 16ena posició, un crack el tio!!

Em despero a les 5 per esmorçar quelcom, preparo les coses, m' estiro una mica i a les 6 ens possem en marxa per anar cap a boxes!!!

La natació, se' m va fer eternaaaaaaaa, ( no havia entrenat el suficient) vaig posar-me una burrada de vaselina per evitar que el neoprè em fes mal, vaig sortir amb 1h26minuts.

Entro a boxes em canvio, em posso protector solar, doncs fèia pinta de que el solet apretés de valent....i a pedalejar durant 6 hores ben bones!!!! Faig un promig de 27-28 km/h en 180km, gens malament, era un circuit planer, i encara que no ho sembles el vent va se present en tota l' estona, al final no sabia com posar el cul al seient!!!!


Deixo la bici a boxes, em canvio de roba, em torno a posar crema solar, fa un sol espatarrant, la gorra, les ulleres i començo a correr, em trobava perfecte corrent, començo a adelantar gent i gent...això m' anima, però de cop quan portava uns 27-28 km...em van començar a agafar rampes als bessons i a notar el tormell, aixi que vaig decidir caminar....caminar i caminar, perquè cada cop que provaba de correr m' era inútil, no podia ni veure aigua, no em passava res de res, anava fins i tot mig marejat, però tot i així tenia que acabar!!! De poder fer 11 hores vaig fer 12.34, però, amb la satisfacció de ser FINISHER!!!

També HAN SIGUT FINISHERS:

La Dolors fent de jutge.....que hi era,però com si no hi fós,no va poder ni animar-me casi, va tenir bastanta feina, doncs molta gent això dels 10 metres no sap què és!!!!

L' Hug amb els meus sogres,Josep i Isabel, que van venir desde divendres, i si no fós per ells, no podriem fer ni 1/4 part del que fem. Gracies!!!!

Els amics que van venir a animar-me, Ivan, el Marc Pons recient operat del genoll, la Sílvia, el Sergi, la family Salgado, la Family TRI-CAS al complert, l' Anna Picón i els fills que ens animaven a tots i sobretot al seu marit i pare Salva Carrillo que també va ser finisher!!! A la Tais i al Victor gracies!!!


Moltes gracies a TOTS!!!

3 comentarios:

Víctor Gutiérrez dijo...

Enhorabona Martí!!!! Espero que el turmell vagi recuperant! Ens veiem!!!

DAVID ARAGON dijo...

Martí ets un crack !!!
Enhorabona, mirant'ho amb perspectives, que trobes ara més dur, lo de l'Aneto o l'Ironcat ??

Salva dijo...

Ha sigut un plaer coneixer a tu i la teva familia , gracies a vosaltres pels anims que ens doneu.
Salva , Anna, Alex i joel