lunes, 23 de febrero de 2009

DUATLÓ IGUALADA....

Comencem el dia, amb el sò del maleït despertador!!!!!el Martí al meu costat, immobil, no va sentir, res de res, va arribar molt tard...jo ja dormia, va estar treballant perquè era Carnestoltes de les 6 del matí que es va llevar fins no sé l' hora....reventat segur, més de 17 hores treballant seguides i dret....

Desperto a l' Hug,el canvio, ens vestim, esmorcem tots dos...i el Martí segueix sense immutar-se, l' anem a despertar...mmmmmmmmmmm ens diu!! jejeje

Marxem l' Hug i jo i el baixo a casa els meus pares, ens esperava un dia dur, el Martí tenia la duatló al costat de casa amb tots els del Club Roca Running Tri Igualada, estrenan el mono nou i estava inservible i jo tenia que fer de jutge!!

El Martí va tenir molt males sensacions corrent, la bici la va tenir que fer sol, sense grup...al acabar em va dir que tenia que tallar-se les cames i comprar-ne unes de noves, jajaja que no li responien!!!

Magnifica actuació del Club....els nois queden 1º per equips i les noies 2ª !!!!!!

El Martí ha sortit 3 dies a correr entre 1 hora - 2 hores i una sortida de btt de 2 horetes...porta lescames carregadíssimes!!!

Jo tinc sobre-carga muscular del soleo i bessons...tot i això aquesta setmana he fet 12 km de running vigilant i baixant el ritme, més 1 classe de spinning per no carregar-los més!!!

Aquesta...no sé si aniré a corre, tirarem de bici que ja em toca començar a agafar-la i natació, aixi descansem...

Per veure més cliqueu a: www.triatletesigualada.blogspot.com

4 comentarios:

sina dijo...

Doncs jo igual que el Martí, ens podriem haber tallat les cames tots dos, jajaja! Em va faltar veure l'Hug! Desde el tri de bcn que no el veig, estarà super gran!!! Diumenge ens veiem a Bcn, no? Martí té pensat buscar algún temps? I tu Dolors que faràs al final?

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Hola Sina, el Martí vol acabar-la, jajaja, tal com està no pot demanar més, jo vindré amb el nen, uns amics i la dona d' un altre Roca running tri, el Pep Torras que deuries coneixer el diumenge a animar-vos!!!! Suposo que si fa 3.30 - 4 hores serà molt!!! He agafat la biciiiii per primer cop!!!! 20 km, m' he trobat de conya!!!

sina dijo...

Ah, doncs igual que jo, jeje, doncs així portarem un ritme similar!
Eiiiiiis, aquesta bici! Molt bé! A seguir donan-li pedals que els tris ja s'aproximen, eh?? jajaja! Un petonàs!

SANDRA dijo...

Ei hola dolors sóc la sandra del Terrassa! ara ja estem en contacte!! he trobat el teu blog ! molt xulo!! Espero que et recuperis aviat i puguem compartir patiment en els duatlons i triatlons!!
ànims ens veiem!!

Sandra.M.