lunes, 9 de febrero de 2009

Acabada la setmana.....

Ahir diumenge, amb un sol espatarrant, però amb un vent fred de mil dimonis!!!! ens vam desplaçar cap a l' Atmetlla, el Martí, el Marc, la Noe i jo...la Noe i jo a fer de jutges i el Martí i el Marc a fer la duatló...el Martí, per molesties al tendó d' Aquiles, va decidir no fer-la....el Marc va pendre la sortida, estrenant una cadena nova, que li van assegurar amb 500 km. doncs bé, no en portava ni 10 del circuit que catacrack!!!! va haver d' acaba, el circuit amb la bici al costat i corrent. Ja pots anar a veure al venedor i queixar-te!!!!

He acabat la setmana fent 24.5 km de running, 2000 de natació i "0" patatero de bici!!!!
El Martí, ha començat a fer tirades llargues de correr, que el dia 1 de març, és a dir, ja mismiiitoooo!!! té la marató!!

4 comentarios:

sina dijo...

Molt bé noieta, mica en mica aquests números van pujant, eh?? Un petonàs!

robert mayoral dijo...

deu ni do com puja aquest comptador...jejejej...ens veurem doncs a la marató!

Marcelo dijo...

EI DOLORS ! COM VAN LES PLANTILLES? VEIG QUE DEUEN ANAR FORÇA BÉ.

A VEURE SI ET VEIEM AVIAT AMB UN DORSAL!!!

ES UNA LLÀSTIMA QUE PER UN ERROR MECÀNIC MARXI TOT A NORRIS..PERO ESTEM EXPOSATS A PASSAR-HO.

CUIDEUVOS MOLT Y FINS AVIAT!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Eps Sina...si el poquet temps que tinc l' aprofito al màxim, i com cada cop corro més rapid puc fer més kilometrillos,jejeje

Robert, a veure si os trobeu, amb tanta gent, però sino segur que a mi em sentiras animante!!! Per cert aquest finde li dono el teu necesser per sables a la Laura!!!


Marcelo...les plantilles ojala hi hagues pogut anar abans, van de p. mare!!! Ara te el seu temps acostumar-s'hi.
Digali a la Almu que el dis 15/03/ 10km muntanya a Vilanova...jo hi vaig...