lunes, 20 de octubre de 2008

XXX Cursa popular d' Igualada

Bé, al final, només la va fer la Dolors, que sense entrenar, desde la Triatló de Platja d' Aro,no havia fet res més, es va decidir, com sempre sense escalfament.

Va fer un temps real del seu crono de 25.17 en 5.600 mts, temps de les classificacions 25.56, però veient lo darrera que va sortir, i va tardar casi bé a travessar l' arc de sortida 1 minut per darrera dels primers, no m' extranya la diferència de temps, total que va fer 5ena de la seva categoria i suposem que va entrar de les primeres 20 noies de la general!!! Gens malament, per haver començat aquest any a fer alguna cosa!

Jo vaig decidir reposar, doncs tinc el peu fotut i prefereixo que se' m curi bé...que no malament.

9 comentarios:

Noelia dijo...

Bieeeeeeeeeen!! Perdona Dolors la meva camera és una mica lenta i no et vaig "enganxar"!!!!! Bona cursa wapiiiiiiiiiiii

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Gracies, Noe, vols dir que és la càmara o va ser l' sprint que vaig fer per entrar a meta que no vas tenir temps????? jejeje, estic que sóc 1 sac d' agulletes!!!

sina dijo...

ole oleeeee, molt bé noia!! Felicitats! Campeona!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Hola Sina!!!! Que tal??? entrenant suposo pel teu super-mega-repte, no??? Que guai noia, L' IRONMAN DE NIÇA,..buff, això són paraules majors, Cuida't molt i entrena força!

Petons

Angel Salgado dijo...

Al final si que vas anar amb la samarreta del roca....jajajajj La Noelia no em deixava anar amb el mono tri,l'any que ve arrasem

Marcelo dijo...

ei Dolors! molt bon temps! estàs millorant molt!

aquest diumenge anem a st joan de Mediona,si us animeu? 10 km de muntanya

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Ostres, doncs poder si!!!!! voliem anar als 10 km de Manresa pero han tancat inscripcions!!!

Informa'm, preu, hora...sispli!!!!

Marcelo dijo...

aqui hi trobaràs tota la info. nomès val 5 eu.

http://senglars.nireblog.com/post/2008/10/07/cursa-del-senglar

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Okis, ja estem apuntats!!!Tinc la sort que la organitza 1 amic meu de Mediona,el Xavi, i ahir ens va apuntar, que si no el diumenge val 8€!!!!!

Ens veiem allà!!!