domingo, 15 de junio de 2008

JA SÓC TRIATLETA!!!!!




Per fi, he acabat la triatló a Manresa, el temps final va ser de 1 hora 22 minuts i 35 segons, en natació com sempre destacant, vaig sortir 7º de l' aigua, però en bici.....em van "arranca els adhesius" fins i tot les formigues....i per rematar,corrent, encara me'n van passar més,quedant la 25ª noia de 33ª, no puc queixar-me, per haver fet només 5 sortides en bici, i com vaig acabar molt tocada pel vent; el correr m' ho vaig pendre amb la calma, però l' últim kilòmetre em va passar factura la bronquitis i vaig agafar 1 atac de tos, que pensava que no arribava, no vaig poder fer ni sprint. En fi, ja l' he acabat i estic contenta amb mi mateixa, es pot dir que ni la bronquitis ni el poc rodatge en bici i corrent, m' han aturat per acabar la meva 1ª triatló.

5 comentarios:

Noelia dijo...

UEEEEEEEEEEEEEEEEE BIEEEEEEEN!!! FENOMENA! QUE BE T'HO HAS PASSAT EHHH!! MOLTES FELICITATS I PETONS!!!!

Marcelo dijo...

enhorabona!!!!! 7ª de l'aigua !!!! i tranquila que tot el demès es pot millorar... i molt!!!!

ara toca agafar el ritme!!!

felicitats

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

HOLA NOELIA, SI QUE M'HO VAIG PASSAR BÉ, PERÒ SI ESTIGUES MÉS ENTRENADA MILLOR, LA BICI FATAL, I EL CORRER JA NO ET DIC RES.... PERÒ ALMENYS L' HE ACABAT!!!! QUE JA ÉS MOLT!!!!

MARCELO, MOLTES GRACIES... 1 ABRAÇADA, I QUE ET VAGI MOLT BÉ LA KBRANTA!!!!!

Angel Salgado dijo...

Felicitats, ara ja nomes queda entrenar mes!!!! Aixi disfrutaras moltissim i milloraras el temps una barbaritat, perque no esta gens malament el temps!!!!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

gracies Angel! el fotut es trobar el temps...feina, fill, marit....en fi el poc q tinc l' aprofito. Ptns