lunes, 2 de junio de 2008

I RETIRADAAAAAA




Doncs si, ens aixequem d' horeta per enfilar caminet cap a Mataró, i que ens trobem?????




Doncs que allà plou a dojooooo!!!!!!! Evidentmenet, amb el poc entreno que porto en la bici, vaig decidir no fer-la, no fos cas que tingues algun ensurt!!!!



Vaja, que vaig fer la natació, per provar sensacions amb el neoprè, dins del mar, i la veritat que amb els pocs entrenaments que porto,no puc demanar res més!!!! 14.47 amb 750 metres, sortin la 9ª noia, després de que em passessin per sobre, m' ofeguessin i em treguessin fins i tot les ulleres!!!!! I els adhesius xq no em portava que si no....... Resumint, vaig deixar passar la tropa, vaig possar-me bé les ulleres, nadant braça durant una estoneta, i quant ho vaig veure clar, vaig començar a nadar....adelantant força gent i sortint dins de lo malament, bastant bé per no anar a tope!!!!








EN FI A VEURE SI ALGUN DIA EN PODRÉ ACABAR UNAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

6 comentarios:

Noelia dijo...

Doncs crec que has pres una sabia decisió i molt molt bé el sector natació!! no esperava menys de tu ;)))))))
La proxima arrasas niñaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
un muak

Marcelo dijo...

ei Dolors! mas vale una retirada a tiempo... el perdre una batalla no significa perdre la guerra!

en aquelles condicions no t'havies de jugar rés,a més com van els entrenos?

ens hem de veure...eso si,a partir del dia 10 que t'abonaré alló..ok?!!!

Angel Salgado dijo...

Ánims i per la propera, a mes sera que no hi han tris!!!!!! Aixi que un bon entreno de natació amb mes gent :P ,

Lola Palau dijo...

DONCS SI NOIS!!!!!! LA PROPERA ESTÀ AQUÍ MATEIX, "MANRESA"!!!!!!!!!!!
A MÉS TINDRÉ EL PRIVILEGI DE QUE LA NOELIA EM FACI DE JUTGE.... A VEURE SI AQUESTA L' ACABEM.

MARCELO EL QUE NECESSITO MÉS URGENT SÓN LES PALES DE NATACIÓ.


ANGEL I NOELIA!!! UN DIA A LA TARDA QUE US VAGI BÉ, PODRIEM ANAR A NADAR AL PANTANO DE TOUS, ARA JA NO EMBARRANCAREM TANT, HI HA 1 MICA MÉS D' AIGUA.JEJEJEJEJE.

Marcelo dijo...

ok demà te les passo amb abonament inclòs!

sort a Manresa!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

okis MARCELO!!!! DEMÀ SORTIM A LES 16.00 H DESDE ROTONDA DEL VICTOR DE MONTBUI, AMB ANGEL, MARTÍ I JO T' APUNTES???? VOLTETA A CARME O CAP A VECIANA, SUAVET PER LES MEVES CAMES QUE DISSABTE TINC LA COMPETI.