lunes, 9 de noviembre de 2009

ULTRA TRAIL DEL MONTSANT

CRÒNICA VISCUDA PEL MARTÍ: """""Mai a la vida, i mira que n' he fotut de bestieses....havia patit tant, això si què és dur!!!dur de collons"""""



Són les paraules que hem deia el meu home, en un moment que tenia cobertura amb el telèfon i em va poder trucar, els seus esbufecs constants, i que casi no em podia ni parlar em van fer preocupar i em deia que portava 72 kilòmetres i n' hi faltaven 33km per acabar!!!

Em vaig posar nerviosa, no el vèia massa bé, el trucava i no tenia cobertura, vaig estar patint fins que a les 11i pico del vespre vaig poder parlar unaltre cop amb ell, em va dir que acabaria i que m' enviaria missatge, evidentment ho va fer però abans d' arribar perquè pogués dormir.

Després em va explicar, que ho va passar realment malament; aqui teniu el seu relat:

Casi tot pedra, baixades tècniques on hi havia cordes i tios amb unes reds per si les mosques algú queia, que el poguessin recollir, i per postres 2 pajares bestials, una al kilometre 40 aproximadament, on hem pensava que estava fotut, doncs pijava vermelll, un dels nanos de Tarragona em va dir que podia ser del trencament fibrilar dels musculs o de l' Isostar vermell que m' estava prenent...vaig reposar una estona, doncs un dels companys de Tarragona estava molt fotut, però al final no va poder seguir, a mi em va anar bé aquesta estoneta per recuperar-me, l' altra pájara, va ser més forta, el cor em sortia del su lloc, tenia arritmies, em pensava que m' agafava alguna cosa.....vaig decidir baixar el ritme.....gent que ha fet l' ultra trail del Montblanc, em va dir que aquesta és mes dura però amb menys kilòmetres, encara arrosego avui molèsties d' aquesta cursa, però l' he acabat amb 2 c......!!!!! I ara tinc els 2 punts per fer l' Ultra Trail del Montblanc, vaig fer 105 km amb 3600 metres de desnivell amb 18 horetes!!!

Vaig trobarme al Ricardo, del Prat triatló que quest any porta 5 ironmans, al Roger Salat company del Club, i als 2 nanos de Tarragona que sense ells poder no l' hagués pogut acabar!!!!

No hay comentarios: