lunes, 23 de marzo de 2009

PROVA DE FOC!!!


Avui he d' anar a correr 1 km, amb un venatge que em va ensenyar a fer l' Inés, per saber si els bessons i el tendó em responen o no!!! Després, acte seguit, he d' anar a visitar-la a veure que tal!!!

Aquest finde, aprofitant el bon temps i el debut de l' Emma amb Duatlons, vam anar a Barna a la Duatló!!! Els hi va fer 1 preciós dia, però sincerament, no em va agradar gens el circuit de bicicleta....massa perillós, tantes voltes i passant els bons, entre els que no ho són tant....i l' incorporació al circuit ja no et dic res...si passaven grups, feien esperar als pobres que s' incorporaven a la prova en bici més de 5 minuts!!!

2 comentarios:

Víctor Gutiérrez dijo...

Dolors, moltes gràcies pels ànims i per confirmar-me que em quedava una volta, jajaja! Jo no vaig veure cap xoc però es veu que hi van haver moltes pinyes.
Que vagi bé la prova!!!

MARTÍ-DOLORS-HUG dijo...

Ok, gracies Victor!!! Per cert, molts records de l' Ines!!!