miércoles, 9 de julio de 2008

TRIATLÓ OLÍMPICA DE PONT DE SUERT


Aquest diumenge passat, vam anar a fer l' olímpica de Pont de Suert, bastant técnica i dura, però el paissatge ho compensa, vaig sortir bastant malament, doncs portava una setmana amb el típic virus de panxa....així que vaig decidir anar-hi, però segons com em trobes diumenge, no la faria.

Com em vaig llevar bé,vaig decidir fer-la, a ritme còmode, no fos cas que tinguessim algún apreton.....
Els 1500 metres de natació com anava sense neoprè, vaig anar com vaig poder, la primera volta bé, però després em vaig clavar....és notava la fresqueta la temperatura estava a 19-20ºC.
Els 40 kilometres en bici, em van anar força bé, però em van faltar uns quants kilometres, doncs la primera volta em va costar agafar el ritme.
Els 10 kilòmetres corrents, van ser en un recorregut dur, i m' ho vaig agafar amb la calma.....amb unes pujades prominents, però el paissatge valia la pena, el temps, més del que normalment faig, però ja en tinc unaltra feta!!!!

1 comentario:

Marcelo dijo...

molt be makina! segur que era dura i encara mes com estaves.

a seguir aixì!